ISO 9001 -laadunhallintastandardin hyödyntäminen sopii yritykselle, jonka tavoitteena on kehittyä kokonaisvaltaisesti ja parantaa jatkuvasti suorituskykyään.

ISO 9001 -standardi antaa kehittämiselle kokonaisvaltaisen asiakas- ja prosessinäkökulman. Prosessiajattelu mahdollistaa laajempien asiakokonaisuuksien ymmärtämisen, kehittämisen ja mittaamisen. Riskien, muutosten ja mahdollisuuksien käsittely sekä näihin liittyvät suunnittelu-, seuranta- ja ohjauskäytännöt parantavat liiketoiminnan tavoitteellisuutta sekä tuloksia. Lisääntynyt ymmärrys asiakkaan tarpeista ja odotuksista johtaa asiakaslähtöisyyden lisääntymiseen ja edelleen asiakastyytyväisyyden paranemiseen.

Avullamme otat käyttöön johtamisjärjestelmän, joka tehostaa yrityksesi toimintatapoja, sisältää tehokkaita laadunhallinnan prosesseja, vähentää erilaisten virheiden määrää sekä parantaa yrityksesi liiketoiminnan tuloksia. Saat meiltä tarvittavan opastuksen ISO 9001 -standardin syvälliseen ymmärtämiseen ja soveltamiseen.

ISO 9001 -standardi on tunnetuin johtamisjärjestelmästandardi ja se on ollut organisaatioiden kehityksen tukena jo vuodesta 1987 lähtien. Tämä noin 180 maassa käytössä oleva kansainvälinen standardi päivitetään muutaman vuoden välein. Syyskuussa 2015 julkaistu ISO 9001 -standardi on standardisarjan viides versio.

Palveluitamme:

  • ISO 9001 -laadunhallintajärjestelmä
  • Avainprosessien määrittäminen ja kuvaaminen
  • ISO 9001 ja liiketoiminnallisten riskien ja mahdollisuuksien hallinta
  • ISO 9001 -laadunhallintajärjestelmän kehittäminen, koulutus, auditointi
  • ISO 9001 -laadunhallintajärjestelmän käyttöönottokoulutus
  • ISO 9001 sisäinen auditointi (FI/EN)
  • ISO 9001 -standardin tehokas soveltaminen (FI/EN)
  • Jatkuva parantaminen ja tehokkaat korjaavat toimenpiteet
  • Tilauksesta toimitukseen -prosessin kehittäminen
  • Toimittaja-auditointi (FI/EN)